BGBM'nin nə olduğunu və necə onlayn büdcədə istifadə etdiyini öyrənin
CPM nə deməkdir?
CPM, Mille Maliyetinin maliyetini belirtir ve Bin Kişi Başı Maliyetinin bir başqa yoludur.
Bu halda, bir web saytında 1000 reklam təəssüratı. Bu CPC (Təcrübə Başına Məzənnə) və EBM (Əməliyyat / Satınalma Əməliyyatı / Qiymətləndirmə) daxil olmaqla digər oxşar, lakin fərqli şərtlər üçün qarışdırılmamalıdır.
Reklam təəssüratı nədir?
Bəzən görünüş və ya reklam görünüşü kimi tanınan bir reklam təəssüratı bir istifadəçi brauzerindən bir səhifə tələbinə cavab olaraq adlanan bir reklam serverinə bərabərdir. Bu, budur və budur. Bəzi insanlar səhvən reklam təəssüratlarının bir istifadəçiyə göstərdikləri reklamları (birbaşa fərqli olub-olmadıqlarını), bir veb saytında və ya digər bir onlayn ortamda olduğunu düşünürlər. Bu əslində səhvdir.
Təəssüf ki, bu da reklam nümayişi statistikasının çox vaxt yanlış və ya açıq-aşkar saxtakarlıq olduğu anlamına gəlir. Saatin yüzdə 15-ə qədər, reklam verilmişdir. Daha sonra, bot trafikindən reklam nümayişi var (bir bot, trafik nişanlarını və ya SPAM adamlarını artırmaq üçün istifadə edilə bilən avtomatik bir proqram parçasıdır), bu heç bir fiziki istifadəçinin reklamı görmək imkanı olmadığı anlamına gəlir.
Reklam trafikinin yüzdə 60-a qədər bu botlardan gəlir. Və nəhayət, reklam nümayişi saxtakarlığı var. Bu halda, vicdansız istifadəçilər, reklam şəbəkələrini siteye daha yüksək CPM'leri olan reklamlara hirsləndirən digər reklamların arxasında reklam yerləşdirir. Reklamverenlere daha çox mal olan reklam gösterim numaralarını da artırır.
Bu məqalədə Reid Tatoris tərəfindən daha ətraflı oxuya bilərsiniz.
BGBM İnternet saytında reklamın xərclərini necə pozur?
Beləliklə, bir veb saytınız var və bunu reklamdan istifadə etmək və aydan sonra pul qazanmaq üçün istifadə etmək istərdiniz. Yaxşı, oturmaq və aylıq gəlir hansı növ rahat olacağını anlamaq lazımdır. Veb saytınız yeni olsa və nisbətən az trafikə malikdirsə, çox pul qazanmırsınız, buna görə də CPM çox aşağı olacaq. Veb sayta yüksək trafik varsa, CPM daha yüksək olacaq.
Bəzi CPM məzənnələri iki növ var - sabit və dəyişən. Sabit məzənnələr, işlədilən reklam nümayişlərinə qarşı qoymaq üçün müəyyən bir dəyəriniz olduğu üçün işləməyə daha asandır. Dəyişən CPM'ler işləmək üçün bir az daha çətindir və bu dərəcələr veb saytınızın mövzusuna, yerləşdiyiniz ölkəyə, reklam verənə və s. Əsasında fərqlənəcəkdir.
Gəlin tez matematik edək. Bir veb saytınız var və ayda ortalama 40,000 ziyarətçi var, ayda 120,000 səhifə görünüşü. Sizin veb saytınız nədir?
Yaxşı, 5 dollar olan CPM-də (2017-ci il üçün orta səviyyədə bir qədər yuxarıdır) bu şəkildə hesablayırsınız:
120,000 / 1,000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
12 ilə birdən çox və hər il reklam gəlirində 7,200 dollar dəyərində bir veb səhifəyə baxırsınız.
Bir neçə milyondan çox səhifə views baxdığınız zaman, bəzi veb saytlar hər ay xidmət edir, Bəzi saytlarda BPM marketinqinin nə qədər sərfəli olduğunu görə bilərsiniz. Həqiqətən, YouTube-nun ən müvəffəqiyyətli iştirakçıları hər il milyonlarla dollar YouTube-un öz səhifələrindən topladığı reklam gəlirlərinin yalnız bir hissəsini təşkil edir.
BGBM reklam trafikini necə və harada əldə etmək olar
Əgər yuxarıda qeyd olunanları oxudu və veb saytınız vasitəsilə CPM gəlirinin yaranmasında maraqlıysanız, növbəti məntiqi sual "harada başlamalıyır?"
Yalnız şirkətlərə yaxınlaşmaq və sitenize reklam yerləşdirməyə başlamaq istəmirsiniz. Sizin kimi saytlara trafik xidmət etmə ətrafında tikilmiş veb saytlar və biznes var və onlar başlamağa çox asandır.
Başlamaq üçün ən yaxşı olanlardan bəziləri bunlardır:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Crito
- Technorati
Bunlardan bir neçəsi və təcrübəsi ilə hesablar yaradın. Veb saytınızı tamamlayan və yaxşı gəlir gətirən bir proqramı tapdıqdan sonra, onunla qalın.